LARA      5. Oktober 2011 - 14. Juni 2016

Mein Bruder & Ich

Mauro & Ich

 

Meine Eltern & Ich

Mami Flurina Ich und Papi Urs

Meine Stärke

Lachen ist meine Leidenschaft


Kommentare: 119
  • #119

    Zoéy (Freitag, 16 September 2022 19:49)

    ���

  • #118

    Jeniffer (Freitag, 16 September 2022 19:46)

    Sie isch eifach Zuckersüess gsi��De Film isch absolut Top und Mega Süess!!��

  • #117

    Jana (Freitag, 16 September 2022 19:43)

    Du bist ein echter sonnenschein

  • #116

    Yvonne G. (Donnerstag, 09 November 2017 14:43)

    Liebe Familie von Lara

    Obwohl ich euch nicht persönlich kenne, berührt mich eure Geschichte sehr und ich denke oft an Lara und an euch - unvorstellbar wenn einem das eigene Kind genommen wird, unerträglich die Gedanken, dass es nie mehr so sein wird, wie es war... Von Herzen wünsche ich euch, dass sich eure Trauer und Leere, irgendwann in dankbare Erinnerungen umwandeln werden und ihr mit strahlendem Lachen an euren Sonnenschein denken könnt.
    Der Film hat mich tief berührt. So unendlich viel Liebe, Herzlichkeit, Lebensfreude und Geborgenheit ist darin zu spüren. Wunderschön zu sehen wie glücklich sie auch war, trotz ihrer schweren Krankheit. In der kurzen Zeit, die Lara hier sein durfte, habt ihr ihr so viel Liebe und Kraft geschenkt, wie sie andere ein Leben lang nie erfaren dürfen. schön hat sie so wundervolle Eltern.

  • #115

    Katka Agresta (Montag, 16 Oktober 2017 19:26)

    Hoi Flurina und Urs,
    Freud mich das die film australen wurde und Lara auch so in erinerung ewig bleiben darf.Haben sicher strenge jahre hinter euch.Ich wünsche euch viel kraft am weiterem allem Tag.
    Lg und grose umärmung

    PS:Flurina deine wolte bricht Herz aber so ist die Leben

  • #114

    aichah84@yahoo.de (Freitag, 05 August 2016 12:53)

    Oh nein, blödes Handy, ich meine natürlich Lara

  • #113

    aichah84@yahoo.de (Freitag, 05 August 2016 12:52)

    Hallo, durch Zufall habe ich bei YouTube den Fernsehbeitrag über Lars gesehen. War gerührt von ihrer Art, ihr lachen was ansteckend ist. Dabei hab ich an meine 2 Geister gedacht, wie froh ich doch sein kann, das sie gesund und munter sind. Dann las ich die Kommentare und sogleich war ich den Tränen nah, es tut mir so unendlich leid. Sollten Sie je ein Buch über Laras Leben schreiben werden, werde ich es lesen, versprochen

  • #112

    Rahel Ott (Mittwoch, 29 Juni 2016 22:46)

    Wie truurig, ich wünsche oi ganz vill Chraft und Geborgeheit! Zünd für dLara es Chärzli ah. Ä liebi Umarmig

  • #111

    Flavia (Dienstag, 28 Juni 2016 15:52)

    Liebi Flurina, Urs und Mauro, ich denke immer no jede Tag a eu. De trurig Verlust, wo ihr müend verarbeite. Es wird no lang gah und no mängs Träne geh, das weiss ich und das ghört au dezue. Lara liebt eu sehr und luegt immer uf eu schützend abe. Sie isch sehr dankbar für euri Liebi.
    Ich wünsch Eu viel Liebi und Zueversicht und Kraft. Das ihr eu enand chönd stütze und viel liebi Mensche um Eu händ.

  • #110

    Cornelia Leuenberger (Mittwoch, 22 Juni 2016 21:41)

    Ich habe Eure Lara vom ersten Bild an, dass ich von ihr sah, ins Herz geschlossen. Diese herzliche Austrahlung. Ich wünsche der ganzen Familie viel Kraft für die kommende Zeit. Eine stille Umarmung.

  • #109

    Tanja, Robin, Tim und Nicolas (Mittwoch, 22 Juni 2016 01:23)

    Liebe Laura und Familie,
    Wir wünschen Dir und Deinen super starken Eltern und Deinem Bruder, nur das Beste! Ich durfte Dich kennenlernen und Dein Schicksal berührt mich sehr! DU hast mich zum lachen gebracht. Das werde ich nie vergessen! Du bist in unseren Herzen! ❤️

  • #108

    Sarah Wong (Dienstag, 21 Juni 2016 19:03)

    Es isch so unbeschrieblich trurig! Denke jede Tag a d'Lara und a Ihri Familie. Würd so gern Euch de schmerz näh

  • #107

    Berta D. (Montag, 20 Juni 2016 09:50)

    Liebi Lara
    Mir wünschet Dir alles Liebi ufem Wäg in pinkige Schmetterlingshimmel.
    Mir zündet für Dich und Dini Familie es Cherzli a.
    Es git eifach kei Wort für üche grosse Verlust, mir wünschet üch vo Herze viel Chraft und Zueversicht für die schwere Stunde.
    herzlichst Berta und Familie usem Wägital

  • #106

    Katarina (Sonntag, 19 Juni 2016 11:04)

    Liebe Lara,ich wünsche dir in deine pinkige himel auch so viele engel wie hast du hier gehabt.So traulig ist bei gedanke auf dich.Ich wünsche deine 3allelibsten viel kraft und gute start in neue leben abschnit.

  • #105

    Tirza (Donnerstag, 16 Juni 2016 18:20)

    Liebe Familie Vogt
    Ich bin erst cirka vor 5 Tagen auf die Geschichte von Lara gestossen. Die Homepage habe ich mit ganz vielen Trännen durchgestöbert.
    Ich wünsche euch ganz viel Kraft und Gottes Reichen Segen in dieser schweren Zeit.
    Danke Lara hatt es dich gegeben...
    Ruhe in Frieden kleine süsse Maus.
    Für die Familie alles Gute für die Zukunft.

  • #104

    Carina (Donnerstag, 16 Juni 2016 17:38)

    Liebe Familie Vogt
    Es gibt keine Worte für euren Verlust. Sein Kind zu Grabe tragen müssen, ist das Schlimmste, was Eltern widerfahren kann. Das sollte niemand erleben müssen. Mir tut das Herz weh, wenn ich daran denke, was ihr durchmachen müsst in diesen Stunden. Ich zünde jeden Tag Kerzen an für Lara und bin unbekannterweise in Gedanken bei der ganzen Familie. Es beschäftigt mich, seit ich diese Seite zum ersten Mal aufgerufen habe. Ich wünsche euch ganz viel Kraft...... Von Herzen alles Liebe

  • #103

    caro (Donnerstag, 16 Juni 2016 12:31)

    Ihr Lachen wird berührte hier auf Erden so viele Herzen... ich bin mir sicher, dass sie das weit über alle Grenzen tragen wird und nun andere Herzen erwärmt! Schön, dass sie in der Zeit hier auf Erden eine so wunderbare Familie begleitet hat... alles, alles Liebe... caro, eine andere Herzensbilderfotografin <3

  • #102

    Stephanie (Donnerstag, 16 Juni 2016 12:03)

    Euer Schicksal berührt mich sehr und ich wünsche viel Kraft, Liebe und Zuversicht

    Für eure Lara
    Du wirst in der Nacht die Sterne anschauen. Mein Zuhause ist zu klein, um es dir zeigen zu können. Aber mein Stern wird für dich einer der Sterne sein. Dann wirst du alle Sterne gerne anschauen. Alle werden sie deine Freunde sein. Du alleine wirst Sterne haben, wie sie sonst niemand hat. Wenn du bei Nacht den Himmel anschaust, wirs es sein, als lachten alle Sterne, weil ich auf einem von ihnen wohne, weil ich auf einem von ihnen lache.


    Wenn du dich getröstet hast, wirst du froh sein, mich gekannt zu haben. Und du wirst manchmal dein Fenster öffnen, gerade so, zum Vergnügen... Und alle werden sehr erstaunt sein, wenn sie sehen, dass du den Himmel anblickst und lachst... ( Antoine de Saint-Exupéry)

  • #101

    Familie Tschus (Donnerstag, 16 Juni 2016 09:00)

    Hoi Urs, Liebi Familie

    Mir hend d’Lara nüd Persönlich kennt, aber Ihres Schicksal hät au eus stark berüert. Mir wünschet Euch viel Chraft i derä doch so schwirrigä Zit. Au möchtet mir eusä Respekt Euch gegenüber usdruckä. Das Engagement und die Liebi wo Ihr für d’Lara ufbracht hend isch Weltklass!

  • #100

    Valentina (Donnerstag, 16 Juni 2016 00:21)

    ...wo ich hüt Abig de wunderschön Sunnäuntergang gse han, i denä viiilnä lüüchtendä Farbä, han ich gwüsst, da tobt sich jetzt öpper mit sim Farbchübel uus und laht üs an Himmel luägä

  • #99

    angelis_ (Mittwoch, 15 Juni 2016 22:18)

    Eure Lara wird sein wie die Sterne am Himmel: nicht immer zu sehen, aber immer da.
    Ich werde für euch beten. ♥️

  • #98

    Corinne (Mittwoch, 15 Juni 2016 22:17)

    So truurig!
    Ganz, ganz vill Chraft für die härzensgueti Familie und villi liebi Mönsche, wo Eu traget dur die so schwirigi Ziit!
    Und de Lara, mit ihrem sunnige Lache, ganz e gueti Reis zu de Stärndli und in Schmättlerlingshimmel!
    Alles Liebi
    Corinne

  • #97

    Elmer Alexandra (Mittwoch, 15 Juni 2016 21:56)

    Liäbe Urs, liäbi Frau Vogt, liäbe Mauro

    Tüüf erschütteret han ich hüt diä unfassbar truurigi Nachricht über dä Verluscht vo Üchem Töchterli gläse. Äs berüehrt mich ganz tüüf i mim Härz und ich chas nöd verstoh, dass Üchers überus allerliäbschti Meiteli hät müessä goh.
    Ich wünschä Üch ganz vil Chraft und Ruäh, zum das Schicksal chönä z`verarbeitä und vili liäbi Mänschä, wo für Üch do sind und Üch tüend träge. Ich dänke ganz fescht a Üch und a das wunderbari, verzauberndi Lachä vo Üchem Strahlemüsli, won ich immer so gärn uf dene härzergriefendä Föteli aagluäget han. Ihr sind wunderbari und einmaligi Elterä und Familiä !!!
    Alles erdänklich Liäbi und ä stilli Umarmig
    Alexandra Elmer-Bruhin

  • #96

    Nadine Meier (Mittwoch, 15 Juni 2016 17:49)

    Liebi Familie Vogt
    Ich wünsche euch ganz viel Kraft zum mit em Veluscht vu eurer Lara könne umgoh! Sie muäs würklich en Sunneschii gsi si, wenn mer d'Videos und d'Fotene gseht!

    Und trotz Sunneschii isches au sehr viel gsi wo er hend möse leischte und uf was er hend möse vezichte! Es isch uuu schön, was er ere alles geh hend i erem kurze Läbe. Sie hät sich kei besseri Eltere könne wünsche!!

    Alles alles Liäbi wünsch ich euch!!!

  • #95

    Katharina C. (Mittwoch, 15 Juni 2016 14:33)

    Liäbi Familie Vogt

    Ich han eueri Gschicht mitverfolgt und mini Gedanke sind immer bei de Lara gsih. So es herzallerliebsts Meiteli wo ihres Schicksal so tapfer angnoh und mit ihrem Giggele grad für gueti Luune gsorgt hett. Und was für e starki Familie wo das Schicksal mittreit hett.
    Gester isch mir s Herz fascht stohbliebe wo ich glese han, das sich d' Lara uf ihri letscht Reise gmacht hett. Es macht auch mich unbekannterwies wahnsinnig truurig. Bin mir aber sicher das d'Lara die ganz Liebi vo dere Welt hett derfe gspüre, sie hett e glücklichi Ziit gha...das widerspieglet jedes Bild.

    Ich wünsch Eu und de ganze Familie alles erdenklich guete und viel Chraft uf dem schwere Weg. D' Lara höcklet jetz sicher uf ere fluffige pinke Wolke und schickt üs allne ihres Lache vom Himmel.
    Ach....Wie gern hett ich diä chlii Strahlemuus persönlich kennt!

    En stille Gruess und e dicki Umarmig usem Thurgau
    Katharina

  • #94

    Isabelle (Mittwoch, 15 Juni 2016 13:10)

    Liebe Lara
    Ich wünsche dir von Herzen, dass es dir im Schmetterlingshimmel gut gehen wir und du mit deinem wunderbaren Lachen auf uns alle herunterblicken kannst. Ich wünsche deiner Familie und deinen Freunden ganz viel Kraft in diesem sehr schwierigen Moment. Du wirst in ihrem Herzen bleiben, für immer.
    In Liebe, Isabelle

  • #93

    Sarah Wong (Mittwoch, 15 Juni 2016 12:43)

    Es tuet so unendlich weh, das die wunderschön Lara Prinzessin hät müesse gah. Hoffe fescht das es Ihre im Schmetterlingshimmel guet gaht und Sie det cha wieder strahle! Wünsche de ganze Familie unendlich viel Kraft, Liebi und alles Gueti de verluscht chöne zäme durestah. Denke ganz fescht a d'Lara und a die sooo liebi Familie.

  • #92

    conny (Mittwoch, 15 Juni 2016 11:05)

    Vo ganzem herze viel chraft a de familie und de lara e gueti reis. eifach truurig wenn so e jungs gschöpfli vo eus muess goh.

  • #91

    Radmila Guarino (Mittwoch, 15 Juni 2016 10:25)

    Machs guet Liebi Lara

  • #90

    Nela (Mittwoch, 15 Juni 2016 09:30)

    Liebi wunderschöni Lara, mir wünschet dir e gueti Reis.. De Familie wünschemer ganz viel Chraft i dere unbeschrieblich schwere zyt :( mir sind in Gedanke bi eu.. Eue Sohn wird eu ebefalls die nötig Chraft geh alles durre zstah..

  • #89

    Hildi Wagner (Mittwoch, 15 Juni 2016 09:23)

    Es isch wunderbar, dass d Lara mit grosser Liebi vo ihre Eltere i ihrer kurze Ziit da uf de Erde, trait worde isch. D Lara het mit ihre Usstrahlig alli berüährt, au die wo sie nid nöcher kennt hend.
    Ich bin mir sicher, dass d Lara vom Himmel her als Schutzengel zu ihre Liebste lueget.

  • #88

    Patricia (Mittwoch, 15 Juni 2016 08:51)

    Liebi Lara,mach's guet of dim Wäg zode Sterne.Dinere Familie wönsche mer vo ❤️e viel Chraft i dere onglaublech schwere Ziet!
    Metere dicke Omarmig

  • #87

    Tanja Joller (Mittwoch, 15 Juni 2016 08:50)

    Ich wünsche der ganzen Familie viel Kraft.
    Bin gerade fassungslos da ich die ganze Familie in Braunwald erleben durfte.

  • #86

    Conny (Mittwoch, 15 Juni 2016 08:42)

    Liebe Lara
    Liebe Familie von Lara

    Ich bin via fb per zufall auf den blog gestossen und war mit meinen gedanken stets bei euch. Es berührt mich unglaublich und gerade in diesem moment muss ich, mami eines 5-jährigen sonnenscheins, ganz fest weinen.

    Durch eure liebe wird lara immer ein teil von euch sein und in euch weiterleben. Sie lächelt und giggelet euch von 'da oben' weiterhin an, wenn ihr es nur zulässt.

    Wünsche euch alle kraft von dieser welt, damit vielleicht irgendwann die freude über die gemeinsame zeit die trauer besiegen kann.

    Ihr schafft das, nehmt euch zeit, lasst gefühle zu, und lasst euch aber auch ab und an und hoffentlich immer öfter von mauro in eine unbeschwerte welt begleiten...

    Alles liebe
    Conny

  • #85

    Karin & Mario (Mittwoch, 15 Juni 2016 07:41)

    Liebi Lara
    zErste wo mir düre Kopf isch:,, Neei,es isch eifach nid Fair!,,
    Du hesch so es wunderschöns u asteckends lache gha,e Usstrahlig voller liebi,fröhlichkeit und wärmi. Mir hoffe, dass du dis lache i dim Lilifeeland wieder hesch..Du chasch iz vo Obe es Oug uf dini Familie ha u ihres Schutzängeli si.
    Für dFamilie wünschi ganz ganz vöu Chraft! Alles Gute

  • #84

    Sarah Tschumper (Mittwoch, 15 Juni 2016 07:31)

    Liebi Lara!!
    Machs guet uf dinere letzte Reis

  • #83

    Priscilla (Mittwoch, 15 Juni 2016 05:15)

    Liebi Lara
    Ich ha dich nie persönlich kennt aber din Film het mich scho eh und je immer fasziniert ich ha immer chli verfolgt wies dir gat uf Facebook und mir hets de Bode unter de füess weg zoge wo ich gse ha das du vo üs gange bisch ich wünsch dir i dim pinkige Lilifeehimmel alles und dinere Familie gaz viel Chraft.
    Lg

  • #82

    Karin (Mittwoch, 15 Juni 2016 01:08)

    Liebi Lara
    Ich wünsche Dir alles Liebi ufem Wäg in pinke Schmetterlingshimmel. Ich zünde für Dich und Dini Familie es Cherzli a.
    Liebi Truurfamilie
    Es git kei Wort für eue grossi Verlust, ich wünsche eu vo Herze viel Chraft für die schwere Stunde.

  • #81

    Baba (Mittwoch, 15 Juni 2016 01:05)

    Liebi Familie vo de Lara,ich kenne eu nöd persönlich,aber ha grad Gschicht vo euem Engel glese und es hätt mi zutiefscht berührt.Au wenn sie nur churz uf de irdische Wält hätt dörfe si,hätt sie sicher eui Liebi und Wärmi gspührt.Sie isch jetzt über Rägebogebrugg kletteret und lueget glücklich und dankbar uf eu abe...

  • #80

    Cornelia Bebié-Kessler (Mittwoch, 15 Juni 2016 00:28)

    Herzlichs Beileid dä ganze Familie, es isch eifach nur truurig und mir fählet d`Wort.
    Ich wünsche Üch ganz viel Chraft i dere schwäre Zyt

  • #79

    Trucker..Mike (Dienstag, 14 Juni 2016 23:56)

    Liebi Lara.. O we du mii nid kennt hesch, und ig dii ou nid..wünschii der uf däm wäg das du uf dim zuekünftigä Wäg keni schmärzä wirsch ha, nur dä Sunnästrahlä entgägä luegsch u jederziit dirä Familie das lachä wirsch Schänkä wies ou uf däm Foti gmacht hesch. Ach was..i bi überzogä dases dir iz guet geiit, das nüme muesch liide u chräft opfärä.. Wie viiu da innä gschribe heii, chanis nur understrichä das würkläch ä Sunnäshiin bisch. I zündä für dii äs Cherzlii ah, u hoffä das du die wermii wirsch Gspürä..

    Ar Familie vor Lara spricheni mis Tiefschtä biileid us, es isch ungloublech wemä so sachä vernimmt.. Sötts eim nid z letscht zeigä das mer doch auii änand söttä d händ gäh.. I wünschä euch i derä sehr schwärä ziit es liecht im Tunäu, o wes momentan sicher no nid sichtbar isch.. Allziit nur s beschtä für euch!!

  • #78

    Fabii (Dienstag, 14 Juni 2016 22:46)

    Herzliches Beileid an die ganze Familie und Verwandten! Habe leider erst vor ein paar Tagen von der süssen kleinen Maus gelesen und gehört, aber es hat mich zu tiefst berührt. Sie ist eine echte kleine Kämpferin gewesen. Sie wird für mich ein Vorbild bleiben durch die kleine habe ich gelernt das man nie aufgeben soll.
    Wünsche dir kleine Maus eine wunder schöne reise.

  • #77

    Marion (Dienstag, 14 Juni 2016 22:31)

    Es tut mir unendlich leid, dass Lara zu den Sternen geflogen ist. Als wir Anfang Mai zusammen im Kispi zu Mittag gegessen hatten und Du mir erzählt hast wie es um Lara steht, war es so unwirklich. Dieses zufriedene, strahlende Mädchen... Es muss doch eine Lösung geben, dachte ich. Jetzt wurde wahr, was Du vorausgesagt hast, worauf Du Dich versucht hast, vorzubereiten. Ich kann mir vorstellen, dass die Lücke viel grösser ist, als man sich je hat vorstellen können. Ich denke an Euch und wünsche Euch ganz viel Kraft. Lara hatte eine liebe Familie auf dieser Welt...
    Ich hoffe sehr, dass wir Euch beim nächsten Spitalaufenthalt im Kispi nicht mehr begegnen werden, und hoffe auch für uns, dass es keinen Katzenbiss oder ähnliches mehr gibt. Ganz liebe Grüsse

  • #76

    Flavia (Dienstag, 14 Juni 2016 22:18)

    Ich han ide letschte Täg au so viel Träne vegosse und bsunders hüt. Liebi Lara, du Sonneschin, ich hoffe sehr, du bisch guet id Lillifeewelt acho. Du bisch sehr gliebt wurde und wirsch es immer no. Du häsch mich au mit dim Lache verzauberet. <3 Liebi Lara, als Engel, der seine Engel auf Erden hat, schick viel Chraft für dis Mami, Papi und din Brüeder. Ich weiss, du möchtsch, das Sie glücklich sind und Du häsch viel bitreit dezue.
    Ich wünsch Euch alles erdenklich Gueti und viel Chraft und Liebi für e schweri Zit. <3

  • #75

    Céline (Dienstag, 14 Juni 2016 22:13)

    Liebi Familie, Liebi Lara
    Au ich kenn Euch nöd persönlich aber Euchi Gschicht berüehrt mich zu tüfst. Ich weiss, dass es ih dere Zit kei Wort und au nüt anders git wo eim de Schmerz chan neh und eim chan tröste. D'Lara isch Euche persönlich wunderschön Sunneschii und sie wird's immer bliebe. Euchi Chli isch so starch und tapfer gsi und ich glaube Ihr händ ihre so en schöni Zit ermöglicht wies nur gange isch. Uf das chönd Ihr als Eltere sehr stolz si. Sie isch jetzt Euches persönliche Schutzängeli wo über Eu wacht. Alli Erinnerige und die schön Zit chan Euch niemert meh neh. Nachem "warum" fragt mer sich ständig und verstah chas natürlich niemer. Vo ganzem Herze wünsch ich Euch viel Chraft und Unterstützig vo Euchere Familie und Euchne Fründe! Ich finds starch vo Eu dass Ihr es Filmli wänd mache wo möglicherwiis au anderne Mensche hilft wo ide gliche Situation sind. d'Lara isch bestimmt au riesig dankbar und stolz uf Euch!

  • #74

    Dani S. (Dienstag, 14 Juni 2016 21:49)

    mein herzliches Beileid. Die Geschichte von Lara hat mich sehr berührt. Möge Sie für immer bei Gott sein.

  • #73

    Karin (Dienstag, 14 Juni 2016 21:40)

    Liebi Lara, liebi Familie Vogt

    Äs git keni Wort, wo chöi beschriebe, wie schmärzhaft dä Verluscht isch. I ha euch nie lehre kenne, aber sit ig dä Blog gseh, ha liedi mit euch. Äs isch unbegrieflech, dass sones läbensfreudigs, strahlends Meitschi nid darf bi sire Familie bliebe. Liebi Lara, mi gseht u gspürt, was fürne Lücke du hingerlahsch. Hoffentlech bisch guet acho im Himmu u triffsch dert vieli angeri Ängeli.... De Eutere wünschi ganz ganz viu Chraft i dene schwäre trurige Stunge. DLara wird i eune Härze ewig witerläbe....aues aues Guete, mis härzleche Bileid.... :-(

  • #72

    Steffi Wiget (Dienstag, 14 Juni 2016 21:39)

    Liebi Lara
    Ich bin sehr trurig über die Nachricht das du hüt Namittag Flügeli becho hesch und jetzt als Schutzängeli im Himmel uf de Wölchli döffsch si. Ich bin so dankbar dass ich dich han döffe kennelerne. So es strahlends & giggelnds Meitli wird ich nie vergesse. Liebi Lara ich wünsch dir uf dem weg ganz en gueti Reis i din Sternehimmel, ich wird dich nie vergässe und wirsch immer es plätzli i mim Herzä ha.<3
    Liebi Flurina, Liebä Urs und Liebä Mauro ich wünsch üch i dere schwierige Zit ganz ganz viel Kraft.

  • #71

    Marion (Dienstag, 14 Juni 2016 21:22)

    Es tut mir so unendlich leid, dass Lara gehen musste.
    Allen, die sie lieben, wünsche ich von Herzen viel Kraft und Halt in der schweren Zeit.
    In Gedanken bei Euch und der kleinen großen Lara
    Marion

  • #70

    Christina Forster (Dienstag, 14 Juni 2016 21:15)

    Liebi Lara mir wünschen Dir vo Herze alles Liebi uf em Weg In Schmätterlings-Himmel.
    Liebe Flurina und Familie mir wünschet eu vo ganzem Herze ganz viel viel Kraft i dene schwere Stunde. Mir sind i gedanke bi eu